środa, 28 stycznia 2015

Silver Bra & Polka Dot Bra.

Poszłam za ciosem i tak jak Wam pisałam, powstały dwie kolejne wersje, które już kilka dni temu spoilowałam tutaj. Musiałam wypróbować inną tkaninę i nie jest to typowa koronka, ale wzór kropek też ma dużo uroku. Co więcej, materiał jest bardzo przyjemny dla ciała, a to podstawa.
Nie chcę nic mówić, ale trafiłam na obiecujące źródło koronek i mam w związku z tym pewne plany. Będę się starać powoli je realizować. Chwilowo znaczną część mojego czasu zajmują przygotowania do powrotu na studia. Niełatwo to wszystko ogarnąć, ale tylko niewartościowe rzeczy nie wymagają naszego zaangażowania. Przede mną jeszcze kilkanaście dni zupełnego rozdarcia między szyciem, a nauką i jeszcze pracą z doskoku. Niedługo zrobię porządki i ustabilizuję ten tryb.
Ale wychodząc z prywaty. Bo mam jeszcze coś zupełnie innego niż koronki.
Z czystej ciekawości i dlatego, że miałam pomysł zanim materiał został skrojony w sklepie, nie mogłam ominąć srebrnej dzianiny. Elastyczna, miękka i połyskująca. Chciałabym wypróbować ją jeszcze w innym modelu, bo jest bardzo wygodna i efektowna. Równocześnie powstają kolejne prototypy, ale o nich później.

















4 komentarze:

  1. wow! na prawdę to robisz sama? świetne :)


    www.milenagetek.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy takowy stanik z koronki można u Ciebie kupić? :)
    Jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam do kontaktu na poczta.barbor@gmail.com :)

      Usuń