czwartek, 23 kwietnia 2015

Urodzinowe sentymenty.

Tak jak zaczyna się większość wpisów przy takiej okazji, zacznie się i mój. Sama sobie się dziwię, że nie wymyślę nic bardziej oryginalnego niż to, że dokładnie rok temu zapoznałam Was z tym co robię. Między innymi z tej okazji, na końcu czeka na Was 12 pytań, jestem bardzo ciekawa Waszego zdania!


Ci którzy śledzą mnie od początku, obserwowali moje pierwsze kroki na facebooku, z czasem chciałam jednak serwować Wam większą ilość zdjęć i od czasu do czasu napisać więcej zdań i tak powstał blog, którego właśnie czytasz. Blog jest rozwinięciem, ma pokazywać więcej, zatrzymać na dłuższą chwilę,
niż scrollowanie facebooka stojąc w kolejce. Tutaj możemy się bliżej poznać.

Przyznaję, z systematycznością jeszcze się tutaj nie zadomowiłam, za co trochę pluję sobie w brodę. Wpisy nie pojawiają się tak często, jakbym tego chciała. Dlatego (żeby nie było za mało) w sierpniu zeszłego roku zaprosiłam Was dodatkowo do śledzenia instagrama. To właśnie tam złapiecie zdjęcia na bieżąco, kiedy jestem zabiegana.

Cóż mogę więcej powiedzieć. Oglądajcie, czytajcie, odzywajcie się. Bardzo się cieszę, że ciągle Was tutaj przybywa, szkoda że nadal tak 'po cichu'. Spróbuję to zmienić, a ponieważ bardzo chcę poznać Wasze zdanie, przygotowałam krótką ankietę. Liczę na Was!

 


Miłego wieczoru!

2 komentarze: