piątek, 24 lipca 2015

Post w zdjęciach.

Częste przebywanie w rodzinnym domu, a co za tym idzie z dala od maszyny do szycia i z ograniczonym dostępem do internetu (to już 5 podejście), sprowokowało ten zdjęciowy wpis.
Nowa rzecz jest już w trakcie szycia, ale pracę przerwał właśnie kolejny wyjazd do domu. Zanim pokażę Wam efekty i to jak wyszła ta delikatna i letnia część garderoby, przygotowałam kilka kolaży.


Zdjęć robię dużo, często używam do tego telefonu o ile nie mam przy sobie lustrzanki. Kiedy znalazłam w galerii telefonu zdjęcia, których nie zdążyłam opublikować nawet na Instagramie, to przyszedł mi do głowy właśnie taki 'kolażowy' wpis. Jak się okazało, bez problemu udało się połączyć zdjęcia tematycznie.

 #plants


 
#selfie


 #food
 

 #littlethings


#cosmetics

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz